وبلاگی با موضوعات متفاوت

مهر خوبان

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

طبقه بندی موضوعی

بهترین فرد امت من

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحیمْ

حضرت زهرا علیهاالسلام بیمار شده بود رسول خدا صلى الله علیه و آله و سلم براى دیدار او آمده بود سپس فرمود: زهراى من حالت چطور است ؟ چرا غمگین هستى ؟ فاطمه علیهاالسلام عرض کرد: پدر کسالت دارم . پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم فرمود: آیا به چیزى میل دارى ؟ فاطمه علیهاالسلام عرض کرد به انگور میل دارم ولى مى دانم که اکنون فصل انگور نیست پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم فرمود: خدا قدرت آن را دارد که انگور براى ما بفرستد آنگاه چنین کرد: اللهم ائتنا به مع افضل امتى عندک منزله (ترجمه:خدایا انگور را همراه کسى که از نظر مقام بهترین فرد امت من در پیشگاه تو است نزد ما بفرست). چند لحظه اى نگذشت که على (علیه السلام ) وارد خانه شد و دیدند زنبیلى و زیر عبا به دست گرفته است. پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم به او فرمود: الله اکبر، الله اکبر، خدایا همانگونه که دعاى مرا (در مورد بهترین فرد امت ) به على اختصاص دادى شفاى دختر مرا در این انگور قرار بده فاطمه زهرا علیهاالسلام از آن انگور خورد و هنوز پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم از خانه بیرون نرفته بود که آن بانوى بزرگوار شفا یافت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
وبلاگی با موضوعات متفاوت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی